בתו של אריה דרעי תובעת מיליונים ממשרד הכלכלה

    ארי וידר No Comments on בתו של אריה דרעי תובעת מיליונים ממשרד הכלכלה
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התינוק אריה מכלוף דהן ז"ל, נכדו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, נפטר בעת שהותו במשפחתון בירושלים לפני כ-7 שנים, ועתה תובעים הוריו את משרד הכלכלה, עיריית ירושלים ואת חברת הביטוח של המשפחתון ביותר משני מיליון שקלים.

    בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט המחוזי בת"א נטען כי לאחר שאכל ארוחת בוקר הושכב אריה מכלוף דהן לישון במיטה על הבטן, לבדו בחדר נפרד. על פי התביעה, לאחר כשעה שבה נותר התינוק ללא כל השגחה הוא נמצא כחול וחסר נשימה על ידי מנהלת המשפחתון, ולאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותו.

    לפי התביעה מדובר היה בהתרשלות של הרשויות ובהם עיריית ירושלים ומשרד הכלכלה אשר לא קבעו נהלים ברורים לניהול המשפחתון ונמנעו מלפקח עליו כנדרש.

    על משרד הכלכלה נכתב עוד כי הוא "לא הפעיל את חובת הפיקוח המוקנית לו על פי כל דין ובכך אפשר לפעוטון להתנהל בהתאם לראות עיניה של מנהלת המשפחתון".

    יצוין כי עד לאחרונה שימש אריה דרעי כשר הכלכלה, אלא שלטענת מקורבי בני הזוג, התביעה לא קשורה לכך בשום אופן.

    במשרד הכלכלה אמרו ל'קול חי': "התביעה טרם התקבלה במשרד. לכשתגיע התביעה – נלמד את פרטיה,  והתייחסות המשרד, תועבר כמקובל, באמצעות הפרקליטות וניהול ההליך בבית המשפט".

    מעיריית ירושלים נמסר בתגובה לאתר 'קול חי': "מערך המשפחתונים בעיריית ירושלים פועל בהתאם לנהלי משרד הכלכלה. מבירור שקיימה יחידת המשפחתונים לאחר האירוע המצער, נמצא כי צוות המשפחתון פעל בהתאם לנהלים.

    עיריית ירושלים טרם קיבלה את כתב התביעה. עם קבלתו, תתייחס העירייה לטענות העולות ממנו ותפעל בהתאם להחלטות בית המשפט.

    העירייה מצרה על המקרה ומשתתפת בצער המשפחה".



    0 תגובות